CZY POTRZEBNA CI OBSŁUGA TELEFONICZNA?
Jeżeli potrzebujesz wsparcia np. przy telefonicznym zbieraniu zamówień, część Twoich klientów doceni to, że nie muszą przebijać się przez internetowe formularze, a potrzebne im informacje mogą uzyskać w prostszy sposób. Możliwość bezpośredniego kontaktu z Twoją firmą jest w takim przypadku dodatkowym ukłonem w stronę kontrahenta i z pewnością wpłynie na Wasze długofalowe relacje.
Z pewnością docenisz też możliwość przekierowania połączenia z komórki do biura wówczas, gdy prowadzisz szkolenie, jesteś w trakcie spotkania, nie chcesz odrywać się od ważnego projektu i potrzebujesz skupienia lub gdy uczestniczysz w rozprawie. W Twoim imieniu porozmawiamy z Twoim obecnym i potencjalnym klientem. Zawsze trzymasz rękę na pulsie i dysponujesz profesjonalnym sekretariatem, niezależnie od skali prowadzonej działalności.
Kiedy Urząd Skarbowy zdecyduje się weryfikować telefonicznie Twoją działalność pod wskazanym adresem, linia stacjonarna, którą zawsze ktoś odbierze w godzinach pracy urzędów, będzie ogromną zaletą.