Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

x

Obsługa telefoniczna

flaga pl

Potencjalni klienci nie chcą, nie mogą lub nie potrafią złożyć zamówienia poprzez sklep. Korzystają wówczas z alternatywnych metod: telefonu, e-maila lub faxu. Osoby obsługujące e-sklepy raczej nie lubią takich zamówień. Nie lubią bo są wówczas zaabsorbowani przyjęciem takiego zamówienia. Bo jest to czasochłonne. Jak to sobie sprawnie zorganizować?Postaw na telefoniczne zbieranie zamówień..

Wirtualne Biuro - obsługa telefoniczna

 

 Kilka porad odnośnie zamówień telefonicznych:

  1. zastanów się nad eksponowaniem numeru stacjonarnego. Tym sposobem zachęcisz do kontaktu osoby z Twojej okolicy, których statystycznie powinno być najwięcej (np. Warszawa czy Dolny Śląsk);

  2. warto ustalić godziny, w których obsługa sklepu przyjmuje zamówienia (czy w ogóle odbiera telefony). Na pewno nie wszyscy będą tego przestrzegać, ale w momencie kiedy nikt nie odbierze po godzinach pracy klient nie będzie mógł mieć pretensji;

  3. na wizytówkach sklepu obok numeru proponuj możliwość zamówienia telefonicznego. Niektórym stałym klientom będzie wygodniej zadzwonić.

Zalety telefonicznego zbierania zamówień:

  1. wygoda dla zamawiających, bo nie muszą przebijać się przez formularz, mogą dowiedzieć o formach i czasie dostawy, sposobach płatności, dostępności produktu itd.;

  2. możliwość osobistego kontakt ze sprzedawcą niż tylko za pośrednictwem strony internetowej i e-maila;

  3. brak problemów związanych z oszustwami, błędnym adresami itp., ponieważ na koniec rozmowy dyktujemy klientowi zapisane zamówienie do sprawdzenia.

Właściciele sklepów chwalą się tym, że można u nich złożyć zamówienie przez telefon i informują:

„Zamówienia telefoniczne to ukłon w stronę klienta, a każdy taki ukłon zwykle przynosi korzyści (…)”

„Dziwię się że niektóre sklepy nie mają możliwości przyjęcia zamówienia telefonicznego. U mnie jest to mniej więcej stosunek 60/30/10 - formularz na stronie / telefon / e-mail. a 40% zamówień poza formularzem to dużo (…)

Jeśli chcesz dołączyć do grona naszych zadowolonych partnerów zadzwoń: 71 345 08 38.


Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.

Oferta

Cennik

Oddziały Biura Progress