Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

x
Slide 1
Slide 1
Slide 1

Nasza oferta

Wirtualne biuro - Siedziba firmySiedziba firmy

W ramach tej usługi umożliwiamy zarejestrowanie Państwa firmy pod naszym adresem, umieszczenie go w wpisie do ewidencji...

zobacz więcej wiecej

Wirtualne biuro - Obsługa telefonicznaObsługa telefoniczna

Każdy klient otrzymuje swój indywidualny numer telefonu a wszystkie połaczenia telefoniczne odbierane są przez profesjonalna sekretarkę... zobacz więcej wiecej

Wirtualne biuro - Obsługa korespondencjiObsługa korespondencji

Zadaniem Biura jest odbieranie korespondencji przychodzącej tj. listu, faksu i maila w imieniu klienta. Ponadto redagujemy, drukujemy... więcej wiecej

flaga en

test

Nasze oddziały

Warszawa more
Wrocław more
Kraków more
Rzeszów more
Szwajcaria more
Republika Czeska more

oddzialy biura progress

Nasz blog

Ustawianie priorytetów połączeń przychodzących

5 sposobów, dzięki którym wirtualna asystentka może pomóc ci w czasie urlopu lub nieobecności w biurze

Telefoniczna obsługa klienta: co i jak powiedzieć, aby rozmówca poczuł, że jest dla nas ważny?

W rozmowie z klientem ważne jest każde słowo. Kiedy zdarzy Ci się użyć wobec rozmówcy trybu rozkazującego, to choćbyś powiedział to zdanie w sposób najmilszy i najcieplejszy, klient i tak może cię źle zrozumieć i pomyśleć, że traktujesz go z góry. Jaki jest zatem najlepszy sposób poprowadzenia rozmowy telefonicznej, aby klient poczuł, że jest dla …

Oddziały Biura Progress