Oferujemy kompleksowe prowadzenie ksiąg rachunkowych, w tym:
przygotowanie i wdrożenie procedur obiegu dokumentów oraz komunikacji z Klientem;
konfiguracja systemów, przejęcie dokumentacji księgowej oraz migracja danych;
opracowanie Planu Kont, Polityki Rachunkowości;
uruchomienie i prowadzenie kompleksowej obsługi księgowej;
księgowanie dokumentów (dekretowanie i przygotowywanie dokumentów źródłowych do wprowadzania do systemu księgowego, zapisanie ich w systemie księgowym);
dokonywanie rozliczeń podatkowych;
sporządzanie deklaracji i sprawozdań na potrzeby Urzędu Statycznego, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych;
reprezentowanie firmy przed urzędami i innymi organami kontroli.
Ponadto zapraszamy do skorzystania z naszych usług kadrowo-płacowych, rozliczeniowych oraz szeregu usług pozostałych.
Aktualnie obsługą 120 podmiotów zajmuje się dziesięcioosobowy zespół we współpracy z radcami prawnymi i biegłymi rewidentami.
Oddziały Biura Progress